dinsdag 9 maart 2010

Binnen 12 uur is het gedaan SNIFSNIF

Hey

Zoals de meeste wel zullen weten ben ik mijn laatste uren in Niger aan het doorbrengen. Met pijn in het hart neem ik afscheid van deze prachtige missie. Ik heb hier 6 super toffe maanden doorgebracht. De maanden zijn ongeloofelijksnel voiorbij gegaan. Ik kan mij nog zeer levendig de eerste dag voortsellen. Aangekomen in de hoofstad als volledige Europeaan. Nu vertrek ik met toch een beetje Afrika in mij. Afrikaanse kleren, kappsel en de extra kilo's waar de plaatselijke bevolking heeeeeeel blij mee is. Want dat wil dan, toch zeggen dat ik het hier goe heb gehad en niets tekort ben gekomen:)
De laatste week is zwaar geweest. Alle evaluaties die ik moest afwerken, veel rapporten die nog niet klaar waren en natuurlijk feesten als de beesten:)
Heb prachtige cadeaus gekregen van de nationale staff. Echt zeer leuk!!! De traantjes zijn natuulijk rijkelijk gevloeid de laatste dagen voor mijn vertrek. Ik heb zelfs pakjes gekregen van de chef de canton van Soli en Goula. Ze hebben gezegd dat ze nog nooit een expat hebben gezien die zo open staat voor de plaatselijke cultuur en altijd barts van energie. Nadien zeggen ze dan dat ik net mag wenen, want dan gaat iedereen wenen. Dan vind ik dat ge niet zo'n dingen moogt zeggen.
Het zal raar zijn om morgen terug in Belgiƫ te zijn. Ik heb samen met Lieve een leuk huisje in Heverlee. Daar kijk ik ook wel naat uit. Ik zou wel al willen zeggen dat ik zeker terug op missie ga vertrekken. Ik ga het hier bij laten. Tot binnenkort!!!!! ZEER BINNENKORT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten